Saturday, June 14, 2008

自我安慰


今天有些闷闷的。。
昨晚看了不该看的东西。。还害我发了整夜的噩梦。。真没想到不想保留的却还停留在脑海里。。其实能保持着若无其事。。但却大大影响了情绪。。想把情绪掩盖其实一点都不容易。。

想把想说的都说出来。。回想却觉得没这个必要。。我就是这样。。不爱解决事情。。表面显得简单的我。。其实一点也不简单。。有时觉得自己还蛮复杂的。。别人想不到的我都会去想。。有点怪胎酱咯。。所以才会把别人气得半死。。

性情复杂的人最好别把什么事情都看得那么悲观。。像我一样就好。。想些怎样去整蛊人家。。想些搞笑的。。想些幽默的。。想些有的没的。。想些废的。。会让性格开朗得多。。(有机会让我整蛊的人真让我感激不尽:P)我也鲜少向身边的朋友倾诉。。也许不知该从何说起。。渐渐就建立了心中的储藏室。。

转了一大圈。。要说的还是没说出口。。要解决的还是解决不了。。不过心情有了好的收获。。至少不用带着闷闷的情绪来渡过的我难过的星期六。。把事情都抛开。。做个有性格的自己最重要!

可以好好过一个快乐的父亲节了。。老豆, 父亲节快乐哦!

4 comments:

  1. wat had u saw le???
    make u nitemare pula...
    Jay photo??? :p
    ask u dun c him so muc de la...
    sure ll nite mare de...
    dun believe me la!!!!
    cant sleep d lo...

    u know u like 2 bully ppl also hor...
    reali naughty cou...
    oni know buli me de...
    reali useless...
    nx time mus "guai" a bit ya...
    dun so blur d...
    if nt 1 day me n ah ni jie reali ll kill u de...

    p/s:
    if u ned a place 2 talk...
    i can b a gd listener also...
    js depends whether u trust me a nt...
    hide all those unhappy thing oni ll make ppl feel sad...
    say out reali ll make u su fu a lot de...
    if nt then u talk 2 ur Jay photo lo...
    is a gd way 2 express ur sadness 2...
    haha...
    but ll let Mr. Tai scare nia...
    tot u gila d...

    ReplyDelete
  2. haha... really a 'good' cousin... js came bek from thailand so fast got so many thing to bom me liao... miss me a lot lehh... hahaha...

    p/s: thanks for ur concern... i trust all of u... but maybe i need to learn how to express myself 1st.. haha.. like wat u sd... talk to jay photo... really is a good suggestion... haha... thanks cou!

    ReplyDelete
  3. hahaha... u go n get a translator la... my eng poor lahh.. is hard to express by using english....

    ReplyDelete